De massa is in hypnose

Ze zijn helemaal op gegaan in een verhaal.

Of dat verhaal nou klopt of niet is niet meer belangrijk.

Niet iedereen valt ten prooi aan dit proces.

30% van de massa is echt diep in hypnose.
Ze lezen de krant, kijken het journaal, checken meerdere keren per dag NOS en NU, en praten in de tijd die overblijft over wat ze daar zien en horen.
Je ziet dus direct het belang van indoctrinatie en propaganda via de massamedia….

40-60% gelooft het verhaal niet maar durft er niets van te zeggen en stemt zo stilzwijgend toe.
Bijvoorbeeld: “Ik geloof niet in het mondkapje, vind het ook erg vervelend, maar draag hem toch want geen zin in gedoe”

10-30% biedt actief (liefdevol en geweldloos) verzet tegen de massa.
En dat heeft altijd invloed op de bovenste twee groepen!

Rustig, respectvol, vastberaden en volhardend communiceren is super belangrijk als er een hardnekkig verhaal de ronde gaat wat van geen kant klopt. De noodzaak van dieren eten bijvoorbeeld.

Want groep 2, wel volgzaam maar niet compleet in hypnose, is wel gevoelig voor de kwaliteit van rationele argumenten.

Praten, je uitspreken, liefdevol je stem laten horen en rationeel redeneren is wat je onderscheidt van de dieren.

Op welke manier dan ook.
Waar dan ook.
Wanneer dan ook.
Vanuit liefde en enthousiasme.

Spreek authentiek jouw waarheid.
Uit je gedachten en twijfels.

En als je je daar niet senang bij voelt, mediteer je licht, liefde en vrijheid.
Of schrijf je in je geheime schrift over licht, liefde en vrijheid.
Of… ga je in licht en liefde lekker tuinieren, fietsen, roeien.

Oja en behoor je tot de wakkere groep.
Blijf je no matter what verbinden!
Dat kan over een paar weken zomaar weer ineens extra extra belangrijk zijn 😉

Fijne dag!
Ik ga roeien 🤩

Over hoe menselijk gedrag tot stand komt lees je meer in het boek “De eiwitleugen”, te bestellen via deze link.

Vrolijke groet en veel liefs, Janneke

 

DE WIN-WIN METHODE | VOOR WINNAARS | ZONDER VERLIEZERS

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar boven